Lt En Ru
lt
en ru

Prasideda senjorų registracija 2019 m. veikloms

Prasideda senjorų registracija 2019 m. veikloms

Didėjant vyresnio amžiaus žmonių skaičiui visame pasaulyje yra siekiama rūpintis jų sveikata ir dėti kuo didesnes pastangas siekiant užkirsti kelią lėtinėms neinfekcinėms ligoms, stiprinti raumenis ir taip mažinti griuvimų bei patiriamų traumų skaičių. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų finansuojamas projektas „Sveikos gyvensenos skatinimas Kauno mieste“ orientuojamas į vyresnio amžiaus žmones ir jų sveikatos gerinimą.

Didelio senjorų susidomėjimo sulaukusios fizinio aktyvumo veiklos bus tęsiamos ir 2019 m. Vyresniems nei 60 m. amžiaus kauniečiams skirti tai či, funkcinių treniruočių, linijinių šokių, kineziterapinių mankštų bei mankštų baseine užsiėmimai vyks nuo 2019 m. sausio iki gegužės mėn. Senjorai galės pasirinkti dvi norimas veiklas ir jas lankyti du mėnesius, išskyrus mankštas baseine, kuriose grupės bus sudaromos vienam mėnesiui.

Registracija vykdoma tel. 867373593 arba (8 37) 45 47 17.

Registracija pradedama 2018 gruodžio 14 dieną.

 

Trumpai apie mankštas:

Kineziterapinės mankštos.   Užsiėmimų metu su kineziterapeuto priežiūra bus atliekami saugūs ir efektyvūs pratimai sėdint ant kėdės, gulint ir naudojant kamuoliukus, svarelius, elastines gumas arba kitas priemones. Siekiant visapusiškos pratimų teikiamos naudos skirtingo fizinio pajėgumo asmenims, fizinis krūvis bus parenkamas trimis skirtingo intensyvumo lygiais, kuriuos nustatys kineziterapeutas. Užsiėmimų metu bus kompleksiškai lavinamos visos judėjimo funkcijos: liemens judesių valdymas, stuburo judesių amplitudė bei pilvo ir nugaros, giliųjų ir paviršinių raumenų jėga.

Linijiniai šokiai. Tai šokimo būdas, kai šokame visi kartu, sustojus į vieną liniją. Visi juda ta pačia kryptimi ir šoka tuos pačius žingsnelius. Šokant nėra fizinio kontakto tarp šokėjų. Priskiriami prie aerobinių pratimų, kuomet šokant atliekami judesiai, pritaikyti vyresnio amžiaus žmonėms, po kurių nėra labai padūstama. Aerobiniai pratimai stiprina širdį, nervų sistemą, skatina ne tik kūno, bet ir galvos smegenų kraujotaką, tuo pat gerindami nervinių ląstelių apsirūpinimą deguonimi.

Mankštos baseine. Vandenyje sumažėja kūno svoris, tuo pačiu mažėja apkrova sąnariams, raiščiams, raumenims ir sausgyslėms. Baseine atliekami įvairūs pratimai didina judesių amplitudę, gerina lankstumą, didina raumenų jėgą. Atliekant trenerio parinktus pratimus jaučiama ne tik fizinė, bet psichologinė nauda – žmogus atsipalaiduoja, vanduo teikiamai veikia emocijas, ramina. 

Funkcinės treniruotės. Funkcinės treniruotės priskiriamos prie tempimo pratimų. Atpalaiduoja nervų sistemą, neleidžia sutrumpėti sausgyslėms, atrofuotis raumenims ir nervams. Atliekant tempimo pratimą, tempimo pozoje reikėtų išbūti ne kelias sekundes, o tol, kol raumenį paskausta. Taip pasiekiamas tinkamas poveikis. Tempimo pratimai apsaugo nuo judesių amplitudės sumažėjimo – kad netaptų sunku užsirišti batus, užsisegti nugaros pusėje esantį užtrauktuką ir pan.

Tai Chi. Sveikatinimo mankštos, padedančios tobulinti kūną ir dvasią. Tai či yra  darni meditacinės technikos ir judesio visuma, gerinanti kraujotaką, savijautą, susikaupimą. Šios mankštos išjudina raumenis, lėti judesiai lavina koordinaciją, todėl ypač tinka vyresnio amžiaus žmonėms. Mankštų metu kvėpuojama lėtai, švelnūs ir lėti judesiai padeda nusiraminti, teigiamai veikia žmogaus širdį.

Daugiau informacijos: Jūratė Jackytė, visuomenės sveikatos specialistė, el. p. jurate.jackyte@kaunovsb.lt

Kalendorius

sausis,
2019
P
A
T
K
P
Š
S
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Visi renginiai

Naujienlaiškis

Naujienos tiesiai į Jūsų el. pašto dėžutę!
Loading
© 2017 Kauno miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuras